SchulteHerenmode.nl gebruikt cookies en daarmee vergelijkbare technieken. Om het bezoek en winkelen bij SchulteHerenmode.nl voor u gemakkelijker en persoonlijker te maken verzamelen wij en derden persoonsgegevens en volgen wij uw internetgedrag binnen en buiten onze website. Hiermee kunnen wij en derden advertenties laten zien die aangepast zijn aan uw interesses en kunt u informatie delen op social media. Door verder te klikken op onze website gaat u hiermee akkoord. Meer weten?.

  • Gratis verzending & retour
  • Ruime voorraad
  • Snelle service
  • Ook grote maten
  • 30 dagen zichttermijn
Winkelmand
Laden...
Klantenservice Online Shop

Hieronder vind u een overzicht van de antwoorden op onze meest gestelde vragen. 

Artikelen

Is een artikel op voorraad?
Wij verkopen onze producten altijd uit voorraad. Mochten wij een artikel niet op voorraad hebben dan staat deze ook niet in de webshop. Het kan weleens gebeuren dat een artikel op hetzelfde moment online of in onze winkels verkocht wordt. Mocht dit het geval zijn, dan stellen wij u hiervan uiteraard op de hoogte en geven de verwachte extra levertijd aan of wordt het bedrag voor dit artikel teruggestort.


Hoe kies ik de juiste maat?
Om u te helpen bij het vinden van de juist maat, hebben wij bij ieder product een maattabel geplaatst. Deze vindt u op de productpagina boven de oranje bestelknop. Mocht het onverhoopt voorkomen dat u toch de verkeerde maat heeft besteld dan kunt u deze uiteraard ruilen voor de juist maat.

Mijn bestelling

Hoelang duurt het voordat ik mijn bestelling kan ontvangen
Nadat u uw bestelling heeft geplaatst kan het gemiddeld 1 - 3 werkdagen duren voordat uw bestelling geleverd wordt. Moet een product uit een leveranciers voorraad komen dan kan het zijn dat uw bestelling iets later geleverd wordt. U ontvangt dan van ons een e-mail met de verwachte levertijd.
Ten alle tijden ontvangt u een e-mail met Track & Trace code om uw bestelling te volgen.

Geen bevestiging ontvangen
Heeft u geen bevestiging van uw bestelling ontvangen? Uw e-mail zou in de spam terecht gekomen kunnen zijn. Zit de e-mail toch niet in de spam, dan kunt u contact met ons opnemen via klantenservice@schulteherenmode.nl.

Artikelen ruilen
Wij kunnen helaas geen ruilingen aanmaken in ons systeem. Mocht u interesse hebben in een andere maat of artikel, dan kunt u het beste uw verkeerd bestelde artikelen retourneren en een nieuwe bestelling plaatsen in de webshop.

Wij besteden veel zorg aan het verzenden van uw bestelling. We verwachten dat u de artikelen die u niet wilt behouden ook weer netjes naar ons retourneert. Vouw de artikelen op en voeg de verpakkingsmaterialen toe zodat wij het weer kunnen opmaken voor de verkoop.

Verzenden

Hoe wordt mijn pakket verzonden
Uw bestelling wordt netjes verpakt en verzonden met Postnl. U ontvangt een e-mail met Track & Trace code om uw bestelling te volgen. Nadat uw bestelling ons magazijn heeft verlaten wordt deze meestal de volgende werkdag geleverd.

Track & Trace code
Van iedere bestelling ontvangt u een e-mail met Track & Trace code. Daarmee kunt u uw bestelling eenvoudig volgen.

Pakjegemak
Het is mogelijk om uw bestelling op een Pakjegemak locatie te laten afleveren. Tijdens het afronden van uw bestelling kunt u kiezen voor een Pakjegemak locatie. Een pakket ligt tegenwoordig maximaal een week op de Pakjegemak locatie. Na deze week wordt uw bestelling aan ons retour gezonden.

Heeft u uw pakket niet tijdig op kunnen halen? Graag vernemen wij of u uw pakket weer wilt ontvangen en naar welk adres wij het pakket mogen opsturen.

Retourneren

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren

  • U heeft 30 dagen de tijd om het artikel terug te sturen
  • De kaartjes dienen aan de te retourneren kledingstukken en accessoires bevestigd te blijven
  • De artikelen legt u netjes opgevouwen in de doos, met de verpakkingsmaterialen er los bij

Retourprocedure

  1. Zet op de retour bon, bij het juiste product, het getal van de reden van retour.
  2. Stop de retour bon met de juiste producten in de doos.
  3. Haal de retoursticker van bijgeleverd formulier af en plak het duidelijk zichtbaar op het pakket.
  4. Geef het pakket af bij een PostNL punt. Retourneren is gratis, dus frankering is niet nodig.

Het aankoopbedrag wordt zo snel mogelijk teruggestort, zodra uw retourzending is verwerkt en we de artikelen ongebruikt en in goede staat ontvangen hebben.

Vanuit buiten Nederland en België retourneren

  • Bijgevoegde retoursticker kunt u niet gebruiken voor verzending vanuit buiten Nederland en België.
  • Stuur het pakket voldoende gefrankeerd naar:

Klantenservice Schulte Herenmode
p/a De Kempenaerstraat 14
2341 GL Oegstgeest
Nederland

  • Na ontvangst van het pakket ontvangt u maximaal €7 retourkosten van ons vergoed.

Is mijn retourpakket al ontvangen?
Onze retourzendingen komen op een andere locatie binnen. Om die reden kunnen wij dit helaas niet voor u controleren.

Bij het inleveren van de retourzending bij de PostNL locatie heeft u een verzendbewijs ontvangen. Met de Track & Trace code die op het verzendbewijs staat vermeld kunt u zien of de retourzending door ons is ontvangen.

Is mijn retourbetaling al verwerkt
Als het goed is heeft u een bewijs ontvangen van de PostNL locatie waar u het pakket heeft ingeleverd.
Daarop staat een barcode. Via deze barcode kunt u zien wanneer het pakket bij ons is aangekomen.

Wij verwerken de retourbetaling zo snel mogelijk, doch uiterlijk binnen 2 weken na ontvangst. Na verwerking ontvangt u een retourbevestiging.

Technische vragen

Hoe kan ik mijn cookies verwijderen
We zijn u graag behulpzaam met het verwijderen van cookies die betrekking hebben op Schulte herenmode.
Helemaal onderaan op schulteherenmode.nl ziet u een link naar onze Cookie informatie. Deze link vindt u ook hieronder.

https://www.schulteherenmode.nl/algemeen/cookie-informatie/

Wanneer u deze pagina bezoekt via de homepage of bovenstaande link, kunt u de cookies simpel uitzetten middels een simpele klik en een bevestiging hiervan.

Wilt u contact opnemen met onze klantenservice? Ga naar onze contactpagina.