We gebruiken cookies. Dit doen we om onze site persoonlijker en gebruiksvriendelijker te maken, onder andere door analyse van uw bezoekersgedrag. Zo kunnen we u ook buiten onze webshop relevante aanbiedingen doen. Als u verder surft accepteer u onze cookies. Ja, prima Nee, liever niet

  • Gratis verzending
  • Ruime voorraad
  • Snelle service
  • Ook grote maten
  • 30 dagen zichttermijn
Winkelmand
Laden...
Klachtenafhandeling

Klachtenafhandeling

Bij Schulte Herenmode draait alles om tevreden klanten. Mocht het onverhoopt voor komen dat er iets niet in orde is met uw bestelling of product, dan horen wij dit graag.

U kunt uw klacht per e-mail richten aan onze Klantenservice via klantenservice(@)schulteherenmode.nl. Wij streven ernaar om u binnen 1 week, of in ieder geval binnen 14 dagen, uitsluitsel over uw klacht te geven.

We doen ons uiterste best om uw klacht naar uw volle tevredenheid op te lossen. Mocht het toch voorkomen dat wij uw klacht niet kunnen oplossen, dan kunt u uw klacht/geschil uiterlijk 12 maanden nadat u de klacht bij ons heeft aangegeven, schriftelijk voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl).
Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).

Heeft u vragen met betrekking tot een klacht? U kunt ons telefonisch bereiken op:
tel 0252 - 700 276.

Stuurt u uw klacht liever per brief? Dat kan naar:
Schulte Herenmode Oegstgeest 
De Kempenaerstraat 14
2341 GL Oegstgeest