SchulteHerenmode.nl gebruikt cookies en daarmee vergelijkbare technieken. Om het bezoek en winkelen bij SchulteHerenmode.nl voor u gemakkelijker en persoonlijker te maken verzamelen wij en derden persoonsgegevens en volgen wij uw internetgedrag binnen en buiten onze website. Hiermee kunnen wij en derden advertenties laten zien die aangepast zijn aan uw interesses en kunt u informatie delen op social media. Door verder te klikken op onze website gaat u hiermee akkoord. Meer weten?.

  • Gratis verzending
  • Ruime voorraad
  • Snelle service
  • Ook grote maten
  • 30 dagen zichttermijn
Winkelmand
Laden...
Verzendkosten & Verzenden

Verzendkosten en Verzenden

Hieronder volgt uitgebreide informatie over verzendkosten en het verzenden van bestellingen bij SchulteHerenmode.nl.

Verzendkosten in binnen- en buitenland

Verzendkosten binnen Nederland
Voor verzendingen binnen Nederland, houden wij de volgende tarieven aan:

  • Bij bezorging binnen Nederland rekenen wij GEEN verzendkosten.


Verzendkosten België, Denemarken, Duitsland, Frankrijk, Italië, Luxemburg, Spanje, Verenigd Koninkrijk en Zweden
Bij verzendingen naar  Italië, Spanje, en Zweden rekenen wij € 7,50 verzendkosten.

Bij verzendingen naar België, Denemarken, Duitsland, Frankrijk, Luxemburg, en Verenigd Koninkrijk rekenen wij € 3,95 verzendkosten.

For parcel delivery to Italy, Spain and Sweden, € 7,50 will be charged.

For parcel delivery to Belgium, Denmark, Germany, France, Luxemburg  and United Kingdom,  € 3,95 will be charged.

 

Verzenden

Verzending bij vooruitbetalen via iDEAL, creditcard en PayPal
Bij SchulteHerenmode.nl kunt u betalen met iDEAL. Betalen met iDEAL kan snel en gemakkelijk binnen uw eigen vertrouwde bankomgeving. Wanneer u gebruik maakt van internetbankieren bij ABN AMRO, Rabobank, ING, SNS Bank, SNS Regiobank, ASN Bank, Triodos Bank, Van Lanschot Bankiers, Knab, bunq of MoneyYou kunt u betalen via iDEAL. Uw betaling wordt direct verwerkt waarna SchulteHerenmode.nl snel over kan gaan tot verzending.

Verzending bij achterafbetalen via AfterPay
Betaalt u liever achteraf? Wij werken samen met betalingsinstantie AfterPay, zodat wij deze betaalmogelijkheid voor u kunnen faciliteren. Wij zullen spoedig overgaan tot verwerking van uw bestelling zodra AfterPay uw verzoek tot achteraf betalen heeft geaccepteerd.

Leveringsvoorwaarden

  • Wij leveren alleen na goedkeuring van betalingen op grond van hierboven vermelde betaalmogelijkheden, of na ontvangst van een handmatige bankoverschrijving.
  • Bij achterafbetaling via AfterPay, wordt uw bestelling in behandeling genomen zodra deze betalingsinstantie uw bestelling accordeert.
  • Wij streven ernaar de bestelling, na ontvangst van uw betaling, binnen 2 tot 3 werkdagen te leveren, maar uiterlijk binnen 30 dagen. Artikelen die op zaterdag of zondag zijn besteld, worden in de regel op dinsdag in de week volgend na dit weekend verstuurd.
  • Bestellingen worden in Nederland afgeleverd via de PostNL postbezorger of PostNL Pakketservice (afhankelijk van het volume en/of het aantal producten van uw bestelling), op het door u aangegeven bezorgadres of gekozen PostNL afhaalpunt.
  • Wij berichten u zo snel mogelijk wanneer het door u bestelde product niet op voorraad is of wanneer de levertijd meer dan 2 tot 3 werkdagen bedraagt.

 

Standaard leveringsprocedure

Zodra uw bestelling gereed is gemaakt voor verzending, wordt het pakket aangeboden bij vervoerder PostNL. Leveringen binnen Nederland worden doorgaans de volgende werkdag, volgend op de dag dat de zending is aangeboden bij de vervoerder, bij u afgeleverd. Let op: Bij pakketten boven de 200 euro wordt om een handtekening voor ontvangst gevraagd.

De vervoerder zal uw zending afleveren op het door u ingevulde afleveradres. Indien de vervoerder u niet thuis aantreft, dan wordt het pakket afgeleverd bij uw buren. Lukt dit niet, dan laat de bezorger een bericht voor u achter. In dit geval zal de vervoerder de volgende werkdag opnieuw bij u langskomen om het pakket aan te bieden. Op het formulier dat de bezorger tijdens de eerste afleverpoging bij u achterlaat, kunt u aan de hand van de vermelde code en contactgegevens vóór 22.00 uur aan de vervoerder doorgeven welke alternatieve tijd en/of plaats u beter schikt voor de aflevering van uw pakket.

Als ook de tweede afleverpoging van de bezorger niet slaagt, dan zal uw pakket worden afgeleverd bij een PostNL-locatie bij u in de buurt. Gedurende twee weken wordt u in staat gesteld om het pakket op dit adres af te halen. Na het verstrijken van deze periode wordt uw pakket naar SchulteHerenmode.nl retour gestuurd.

Let op: Indien u uw pakket bij een PostNL-locatie ophaalt, vergeet dan niet om een geldig legitimatiebewijs mee te nemen. Zonder geldige legimitatie mogen de medewerkers uw pakket niet meegeven.

Track & Trace
In samenwerking met onze vervoerder PostNL, willen wij u graag voorzien van actuele afleverinformatie. Direct nadat uw bestelling door ons is aangemeld voor verzending, zullen wij u per e-mail een Track & Trace-code toesturen, zodat u via uw webbrowser eenvoudig de status van uw zending kunt inzien.

Ophalen bij een PostNL-locatie (PakjeGemak)

Tijdens het bestelproces kunt u kiezen voor 'Ophalen bij een PostNL-afhaalpunt'. U kunt de voor u meest handige ophaallocatie kiezen. U hoeft dan niet op bezorgtijden thuis te zijn en u kunt zo zelf het moment van ophalen bepalen. Via de door ons naar u toegestuurde Track & Trace link kunt u zien wanneer u het pakket op de locatie is bezorgd. Het pakket wordt twee weken op de ophaallocatie voor u bewaard. Let u er op dat u uw legitimatiebewijs meeneemt wanneer u het pakket ophaalt?



Heeft u vragen over uw bestelling?
Stuur dan een e-mail naar: klantenservice(@)schulteherenmode.nl of neem contact op met onze klantenservice.